28 januari 2008

Vågen

Idag så stod vågen still på viktväktarna, denna vecka oxå! Varför??? Jag fattar inte jag kan ju inte sköta mig bättre än vad jag gör. Fast jag har ju gått ner ganska mycket och fort, 19,5kg på4månader så kroppen behöver väl lite tid att komma i fas. Och sedan har den väl fullt upp med att bekämpa alla baciller som jag släpar på så den kanske lägger viktminskning åt sidan för att bara jobba så att jag blir frisk.
Men jag har ju "bara" 8kg kvar och jag vill bli färdig NU! Tålamod är inte min starka sida. Det kanske är ett test för att se om jag pallar eller om jag ger upp..... Jag tänker inte ge upp! Fast det luktar semlor i varenda affär;¤)
Nackdelen är ju att jag inte har kunnat motionera nått, min kropp har varit helt slut och det tar längre tid att återhämta sig för varje gång.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Det har verkligen gått fort. Jag är helt säker på att det är kroppen som vill ha en paus nu. Fortsätt bara som vanligt så lossnar det snart.
Kram från en impad Ann-Christin

måndotter sa...

Tack för ditt stöd
Kram Anneli