11 januari 2008

Jag har en idè. Den växer i huvudet och snart ska jag försöka att göra den, men det är till en lo och jag har kikat runt så mycket på allas bloggar så jag har fått prestations ångest för jag kan inte få till dem så stil fulla och vackra som jag vill utan det blir oftast bläääää.
Men jag ska försöka igen ska bara få lite mera ork, men denna gången har medicinen hjälpt snabbt jag har inte så ont längre men är himla yr om jag gör annat än sitter och ligger och det är sååååå tråkigt när man har en IDÈ som man vill pröva på.
Vi får väl se om jag vågar nästa vecka för nu i helgen blir det väl inget lugn till att scrappa. Det funkar inte om jag blir avbruten för jag är så himla fokuserad när jag grejar att jag glömmer tid och rum och kommer då en älskad gubbe eller barn och frågar något så kan jag bli så himla frustrerad att jag tappar tråden totalt.
Nu så har jag satt bakmaskinen i arbete, jag ska pröva att låta den göra en bull deg och så kan tösen hjälpa mig att baka dem sedan. Allt för att spara händerna:¤)

1 kommentar:

Ria:s sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.