10 januari 2008

Halsfluss

Det verkar som om jag bara skriver om sjukdomar men det har ju varit många sådana nu ett tag och med halsfluss nr 3 på mindre än en månad så är jag rent ut sagt j**ligt trött på detta. Men förhoppningsvis så har jag varit sjuk så det räcker och kan hålla mig frisk minst ett år. Eller....?
När jag ändå var tvungen att åka iväg till läkaren mm så passade jag på att inhandla en liten överraskning till min gubbe som han ska få när han kommer hem på fredag.
Det känns som han har varit borta jätte länge fast det bara är två dagar, men det är väl bra att få längta efter varandra ibland.
Eftersom jag sovit dåligt hela veckan så slocknade jag som en stock på soffan när jag väl kom hem och när jag vaknade värmde jag mat och kröp ner i sängen och kollade på "En spricka i kristallen" en svensk tv serie som gick för ett tag sedan. Den var bra men jag blir lite frustrerad när människan är så himla velig men det ordnade ju sig till slut.

Inga kommentarer: