16 januari 2008

Läkarbesök

Idag har jag varit på sahlgrenska på neourofysiologen och gjort grundlig undersökning av nervbanorna i armarna och i benen. Jag trodde att de skulle sticka med nålar i musklerna men det sa hon att de gör nästa gång. PHU Jag gillar inte nålar, känns bra att skjuta på det lite.
Denna gång så satte de på elektroder på olika ställen och skickade små ström stötar mellan dem för att se hur nerverna reagerar. Det var helt ok inte alls jobbigt, klart att det inte var skönt men det går ju över med en gång + att jag hade med mig min gubbe som psykologiskt stöd. Bara det får ju allt att gå som en dans. Jag köpte med mig mat till barnen och mig själv, himla skönt att slippa laga lunch för nu är jag helt slut, hade nog spänt mig lite mer än vad jag trodde.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Visst är det gott med stöd av gubben. Det är guld värt att ha.
Kram Ann-Christin