19 januari 2008

Idag satt vi alla och åt frukost länge, det var jättemysigt att kunna få sitta och "tjöta" lite.
Då får jag ett sms att min faster är på väg till akuten med farmor. Hon har inte varit hemma länge denna gången, sist åkte hon in på nyårsaftonen med hjärtinfarkt och kom hem i onsdags och nu var det alltså dags igen. Jag löste av min faster vid elva tiden och stannade tills farmor blivit bättre och fått ett rum på avdelningen.
När jag kom hem så började jag steka köttfärs till våran lasagne och sedan kom gubben och gjorde ost såsen. Mums vad det blev gott,vi hade ruccola och tomat sallad till, det gjorde det ju bara ännu godare. Nu ska jag slå mig ner i soffan tillsammans med resten av familjen och ha lite lördags mys.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Mysig lördag trots sjukhusbesöket. Fast jag är helt säker på att din farmor var tacksam för att du fanns där.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Ja hon var jätte nöjd att jag kunde vara hos henne.
Kram Anneli