18 januari 2008

Det blev inget läkarbesök för dottern, troligtvis är det virus men om hon blir värre så vill de kika på henne. Hon blev lika glad för det. Hon är inte så förtjust i läkare, har träffat för många tror jag.
Idag så följde min son med för att hjälpa mig storhandla han är fantastiskt duktig, letar upp grejer i affären, kör kundvagnen och lägger sedan upp varorna på bandet så att jag kan packa i påsar. Det underlättar att vara två när man handlar så mycket, folk blir alltid lika otåliga när jag packar så långsamt och naturligtvis eftersom jag blir stressad så funkar händerna ännu sämre och matvarorna flyger hej vilt omkring mig.
Nu har iallafall gubben kommit hem och vi har ätit tacos så nu sover han sött på soffan, men det gör ingenting. Det är skönt att han är hemma.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Snäll grabb du har. Härligt med hjälp i affären. Det jobbigaste är att man måste lyfta alla varor upp och ner så många gånger.
Kram Ann-Christin