23 januari 2008

Läkarbesök (igen)

Vaknade motvilligt halv sju, jag skulle kunna sova hela dagen. Hjälpte sonen att förbereda sig inför skoldagen och när han gått så hamnade jag och frukost gröten framför datorn och där blev jag sittande en bra stund. Det är så hopplöst att få något gjort när jag vet att jag ska iväg kl 14. Hela förmiddagen blir bara............................ ingenting.
Tjejen fick följa med idag igen och hon tyckte att det var jätte kul att åka buss och spårvagn, det tyckte hennes mamma med. Det händer aldrig att jag är inne i stan, men jag blev allt lite sugen nu när vi var där. Om bara vädret varit lite bättre, det regnade Stora droppar, så kunde vi spankulerat runt lite. Men det enda vi såg nu var sjukhuset. Röntgen gick jätte fort och smidigt, det fanns ben i hand och arm!:¤) Sedan fick vi sitta och vänta 45min så att de kunde se att bilderna var bra. Sen bar det av det hemåt igen.
Kvällen var lugn, jag var helt slut och lätt irriterad så jag lät barnen kolla på film innan de skulle sova. Behövde lite ensam tid.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Jag fick nostalgikänslor när du skriver om spårvagn. Min gamlamormor bodde i Göteborg och ibland åkte vi spårvagn med henne.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Du får passa på att åka spårvagn när du ska hit på mässa till våren.
Kram