07 januari 2008

Vardag

Så nu börjar det lugna ner sig efter alla helgerna. Idag så börjar barnen skolan och gubben ska åka på mötes turne så han ser vi inte förräns på fredag.
Vi har haft ett jätte bra vinterlov. Vi har varit på två olika badhus, gubben och barnen har varit på kina buffe resturang, en dags pulka åkning och mysiga hemma kvällar då vi spelat air hockey buzz och domino.
Igår var jag på viktväktarna, yes jag hade gått ner 1,5kg. Jag var lite orolig för jag har inte varit där under jul och nyårs veckan och visste inte riktigt hur jag låg till.
Men det är klart jag åt ju inte jansson och lax i en vecka som jag annars hade gjort:=)
Igår så tog jag bort alla jul sakerna så idag finns inga "måsten" så jag ska försöka njuta av lugnet och vila mig och min förkylda kropp.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Det verkar som om ni har haft ett härligt lov. Och du, grattis till viktminskningen.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Tack Luke.
Kram tebax ;#)