13 januari 2008

Tystnad.... Här är så tyst, det enda som hörs är datorns surrande, åh det är så skönt. Familjen har åkt till jobb och skolor och lämnat mig med denna underbara tystnad. Det som är ännu bättre är att idag har jag inga "måsten" bara att åka till vikt väktarna (himla löjligt namn eg) sedan hem och jag hoppas att jag hittar lite ork i denna tystnad för jag är såååå himla pyssel sugen. Har bara inte orkat göra något än, jag har i helgen ställt mig i dörren till pyssel rummet och kikat in men inte kunnat påbörja något. Jag har för höga krav på mig själv även när det gäller mitt pysslande. "måste avsluta det du på börjat" "Nä, vänta med det där tills du har gjort nått nyttigt" Min dagliga kritik till mig själv, usch vad taskig jag är. Måste sluta med detta.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Du får sluta att ha såna krav på dej. Det är inte nyttigt för hälsan. Världen går inte under för att du inte är perfekt. Tänk på dej själv lite. Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Tack, jag jobbar på det och det går sakta men säkert framåt.
kram Anneli