20 januari 2008

Söndag

Idag hann jag tom jogga på min crosstrainer innan frukosten, det var jätte skönt att få träna lite. Det har blivit lite för mycket stillasittande det sista och jag har inte orkat göra något förrän nu. Jag blev väldigt medtagen nu efter den sista halsflussen. Men en dam på apoteket rekommenderade Berocca brustabletter till hela familjen nu när vi är extra infektions känsliga efter alla penecillin kurer, så nu så ska vi förhoppningsvis hålla oss friska. Tösen är på rätt väg sakta men säkert, hon har fortfarande feber men är lite piggare och snuvan har brutit ut så vi hoppas att hon blir frisk snart igen.
Farmor hade fått en hjärtinfarkt till ni i morse men hade återhämtat sig lite på förmiddagen, det är inget bra alls. 2 st på ett dygn det blir mycket jobb för hennes gamla kropp. Mamma är där hos henne idag så får jag se om jag kan åka till henne imorgon, vet inte riktigt var jag ska göra av min sjukling bara.
Först är det vägning kl 9,30 så det blir många timmar om hon ska vara själv. Vi får väl se hur hon mår så kanske vi kan fjäska med farfar så att hon kan vara där medans jag är på sjukhuset.

Inga kommentarer: