03 augusti 2007

Ryggont!

Ajaj idag när jag vaknade kunde jag knappt röra mig, min rygg gör sååå ont. Den var inte bra innan jag blev sjuk, men efter ett par dagars stillasittande på det så är den inte glad alls. Det är bara att försöka lea upp den. Nackdelen är ju att jag lovade att åka med Annie och handla en födelsedags present till hennes kompis idag, men allt går bara man e lite enveten.
Jag knödde in mig i bilen och klarade att köra, skönt.
Sedan att det var sådär bra för ryggen att små gå in och ut i affärena, men vad gör väl det Annie var ju glad. Folk hade väl börjat undra om jag hade ställt mig och stretchat och sedan börjat gå i snabb takt inne på köpcentrat, de hade nog trott att jag var en snattare som värmde upp för ett stöld rejs:=)
Nu är vi iallafall äntligen hemma, då kan jag gå hur konstigt jag vill( tur att vi bor på landet men gamla grannar som inte ser så bra).
Ska slänga i mig en macka sedan tänkte jag sätta mig på altanen(det är sol!) och läsa en bok.

Inga kommentarer: