04 augusti 2007

Fortfarande ryggont

Ja tålamod är inte min starka sida så nu när jag vaknade imorse och det onda ej gått över kände jag en lätt panik. Efter lite letande hittade jag bra inflamatoriska värktabletter i medicin skåpet så det värsta har släppt nu. Sååå himla skönt.
Idag har jag gjort ett pirat kort till Annies kompis som fyllde år (glömde av att fota det bara). Sedan har jag kört framoch tillbaka till kalas, lämnat gubbe som skulle på fotboll. Sedan somnade jag med en bok i famnen på altanen. Nu har vi precis ätit tacos , jättegott!
Ikväll ska vi kolla på tv4 film kl 19 de visar : tjejen som visste för mycket, jag tror barnen kommer att gilla den och själv så har jag för mig att jag gillar den. Han killen som dansar i filmen till stayin alive är ju för skön.

Inga kommentarer: