30 augusti 2007

Glädje

Jaaaa jag är så himla glad! Jag hittade ett korsords papper för ett tag sedan när jag surfade runt som jag ville ha, men slarvade sedan bort vilka det var som hade det. NU idag har jag hittat dem och de fanns kvar! Yes, jag har bilden klar framför mig hur jag ska göra, hoppas att brevbäraren är snabb. Idag känns det som jag redan har gjort en hel dag, fast klockan bara är 11. När jag vaknade imorse så ropadeGubben på mig och det första han sa var förlåt. Shit för vadå vad har hänt? Många tankar hann flyga i huvudet ,men nej då det var ingen fara. Han hade krockat min bil igår inga personskador bara en gubbe som körde på honom i sidan när han skulle ut från parkeringen. Så det var bara plåtskador och lycklig är jag att jag fick hem min "gubbe" hel och välbehållen.
Så efter jag kört honom till jobbet (min ratt e lite snè men den går) så tog jag svamp korgen och gick ut i skogen.
Det var underbart härligt i skogen sådär lite kallt men ändå skönt. Jag hittade en del gula kantareller så här ska rensas lite senare. Ska "bara" vila först.

Inga kommentarer: