14 augusti 2007

Mitt pyssel rum

Här kommer lite bilder på mitt pysselrum. Rummet är ganska litet ( min mormor hade det som klädkammare när hon bodde här) så det var svårt att få bra bilder.


















Här är mitt skrivbord med hyllor över. Jag älskar dessa hyllorna utan konsoller. På skrivbordet har jag en "låda" med massa små fack i, jag har köpt den på obs, verktygsavdelningen.

Här är andra sidan av rummet. Jag och skafferiet delar ytan. På hyllan längst in har jag mina stämplar, akvarellblock, böcker, pappersspill, band och album.Mappvagnen har jag köpt på ikea, så himla glad jag blev när jag hittade den.
Här är lite fler hyllor med blommor och foamstamps + cd spelare.


En närbild på mina hyllor ovanför skrivbordet.



En närbild på mitt skrivbord. Diddle underlägget fick jag av min familj på mors dag. Ovanpå underlägget ligger min självläkande skärmatta.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Vilket mysigt litet rum du har att pyssla i. Skönt att ha ett eget ställe, så man slipper plocka bort alltihop efter varje gång.
Kram Ann-Christin (luke the drifter)