10 augusti 2007

Äntligen Hemma!

Äntligen hemma, visst har det varit underbara dagar med sol och bad men hemma är alltid bäst.
Jag och barnen har varit ett par dagar i falkenberg där vi njutit av sol och bad, även en och annan glass. Mums de hade nog den godaste jordgubbsglass jag någonsin ätit. Det var riktiga stora jordgubbsbitar i sååå himla god. Barnen har grävt i sanden hela dagarna så Annie har till och med fått blåsor i händerna, vilka gropar de gjorde, de var så stora så barnen syntes inte när de låg i dem. Jag har fått läst massor med böcker och löst en massa korsord, en helt underbart avkopplande tid. Men så idag så tyckte vi det var dags att åka hem, längtar ju efter maken.
Så nu har Aron och jag varit och handlat, skåpen var tomma hemma så det behövdes. Vi fick allt handlat lite födelsedags presenter till Annie oxå hon fyller ju snart 10år. Stora tjejen. Vi köpte pizza på hemvägen himla smidigt, kanske inte så nyttigt men gott!
Nu ska jag krypa upp i soffan med familjen och kolla på Robin hood-men in tights.

Inga kommentarer: