27 augusti 2007

Hejhej

Såå himla trött jag var igår efter dagen innan kalasandet. Men när jag väl fick kommit ur sängen så gick det ganska bra. Jag körde Gubben till jobbet så att jag skulle ha en bil hemma, bilen läggs ut på bil.net idag(måndag)! Så himla spännande.
Så efter frukost och dagen första kopp kaffe bar det av till kållered för att hitta kul grejer till kräftskivan. Jag skulle ha ljusslingor så billigt som möjligt så först gick jag till Ikea, där brukar jag ha tur, men inte den här gången. Fast det blev en ny badrumsmatta istället så jag gick inte därifrån tomhänt:=)
In och ut i såå många affärer fanns inte någonstans, fy så trist. Men så till slut gick jag in på Rusta, de brukar ju ha allt till vettiga priser, YES de hade!! Visserligen blev det bokstavs slingor men vadå 20kr st, det blir kanon!
Så nu ska jag bara ha karlarna till att bära ut den jätte TUNGA båtmotorn så ska här pyntas sedan, så kul!

Inga kommentarer: