28 april 2008

Full rulle

Idag så var min dotter hemma och sjuk. Hon hade fått prickar. Hon har klarat sig länge nu men de brukar komma med första solen så det är bara att medicinera 5 tabletter om dagen. Hon fick följa med till viktväktarna och sedan till gymmet.gymmet hade de ett barn rum med tv och kudd hörna så hon hade det jätte bra. Vi köpte med oss grillad kyckling,potatissallad och bröd som vi fikade vid sjön. Det var jätte mysigt men kallt, det blåste ganska mycket.
När vi kom hem så ringde min svåger och frågade om jag kunde åka med hans fru till sjukhuset med deras son, han är 5,5mån och hade ätit dåligt och varit trött. Så det var bara att kasta sig i bilen och åka med. Efter lång väntan visade det sig att det nog bara var tänder på väg. Det är inte lätt att vara förstagångs mamma:=) Jag förstår deras oro för han är väldigt smal väger 6,4kg. Min kompis son som är knappt 3 månader är63cm lång och väger 7,5kg... Hon har nog grädde i sina bröst:¤)
Både jag och tösen är helt slut efter denna dag och ska nu krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: