05 maj 2008

Inloggnings problem...

Hela förra veckan kunde jag inte logga in så därför har jag inte skrivit något, men nu är jag här igen.:=)
Den föregående veckan fortsatte i full rulle tempot, jag cyklade en hel del, fick med mig gubben på gymmet(!), var i sommar stugan, hade filmkväll och var chaufför till gubben när han och hans bror var på Elfsborgs match. (De behövde verkligen en chaufför och det hade väl inte varit helt fel med ett extra stöd med:=)

Idag så har jag gått i mål på Viktväktarna!!!!!! 29,8kg ner! Äntligen, som jag har slitit men jag mår ju så mycket bättre så det är värt all möda. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna gå ner allt och väga i mitten på min målvikt.
Efteråt var jag på gymmet och när jag låg i solariet så hörde jag att de ropade upp mitt namn i högtalarna att jag skulle komma till receptionen. Där låg tio rosa rosor från min man... Så där stod jag och lipade:=9
När jag sedan ringde min mamma för att tala om vad jag fått så grät jag igen, sa hon -Men Anneli det ska du väl inte gråta för du ska vara glad....;)
Jag blev verkligen glad och jag är så tacksam för allt stöd jag fått från min man och alla runt omkring mig. Man behöver verkligen stöd och hjälp när man ska göra något sådanthär.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Stort grattis till dej. Jag höll själv på att lipa när jag läste vad din man gjort. Vad rart av honom. Lycka till med jämnvikten.
Kram Ann-Christin