22 april 2008

Ännu en solig dag:=)

Idag så gick jag upp tidigt så när barnen vaknade så var dinkel mannagryns gröten färdig, de blev jätteglada. När de hade gått till bussen packade jag min väska och var på gymmet kl 8. Det var skönt att vara där så tidigt. Jag provade på en massa nya maskiner som jag lade till i mitt program. När jag var färdig bastade och solade jag.
Efteråt var det dags för storhandling på willys. Det blev en hel del för det ekade i skåpen i köket. Väl hemma så var det bara att packa upp alla varorna och starta tvättmaskinen sedan bar det av att hämta sonen i skolan. Han fick hjälpa mig att välja ut blommor som jag skulle plantera i en gammal trä skottkärra som jag har efter mormor.
När vi kom hem så började jag med middagen, idag skulle det bli persilje järpar, potatis mos och helt färska morötter (de hade t.om blasten kvar). Det var super smarrigt barnen åt så de blev fyrkantiga;=)
Det gick i ett hela dagen så det ska bli gött att få gå och lägga sig.

Inga kommentarer: