21 april 2008

Sol, sol och blå himmel får varenda cell i min kropp att må bra så nu börjar livs andarna återvända. Det är såååå skönt. Idag har jag varit och vägt mig. Ner 1,7kg efter en stillastående tid så kändes det jätte skönt så snart e det mål gång. Efter vägningen så skulle jag byta ett par skor, lämna in dotterns trasiga mobil och gå på gymmet och sedan sola.... Det blev lite tajt med tiden men jag hann med allt och var fortfarande glad i hågen när jag kom hem. När ungarna kom hem hade jag packat badkläder och en fika korg så vi åkte till stranden. Vi doppade oss alla tre. Jag och sonen tog första doppet igår men det var första gången för dottern. Det var kallt i vattnet så det var gott med kaffe och bulle efteråt. Nu är jag helt slut så det ska bli skönt att få krypa ner i sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej va fint ditt nya typsnitt är .
jag kan meddela att jag realy do love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!