12 mars 2008

Symaskin skin skin symamamamaskin



Idag har bråkat med min symaskin, vi kommer inte riktigt överens och mitt tålamod tryter....


Men jag fick gjort det jag ville. Jag fick ett tips på en stämpel rengörings låda i en chat grupp igår, så i morse efter lite letande så hittade jag en passande burk med ett lite djupare lock. I lådan lade jag ett par disksvampar som jag blötte lite (jag limmade inte fast dem, de måste ju kunna ta ur och tvättas) Och till locket sydde jag en liten kudde med en disk handuk omkring för att kunna torka stämplarna på. Jag satte fast dynan med kardborre band så att den kan ta loss och tvättas. Den blev nu inte lika snygg som jag hade tänkt eftersom min symaskin typ bara sydde vartannat stygn. Men nu kanske jag får tvättat mina stämplar med en gång, de har en tendens att bli liggande för jag ska "bara" först..;=)


Sedan fick jag sytt ett par hårband till tösen och sedan skurit till lite 3d motiv.


Jag har till ochmed hunnit vara ute och småspringa 2 gånger idag. Men nu har jag ont i magen och känner mig lite lätt irriterad så nu ska jag vila. Fast det är ju inte konstigt kom jag på att jag känner mig sådan för jag har sovit dåligt och gick upp halv 5.


Inga kommentarer: