07 mars 2008

Snart e det påsk

Jag har inte skrivit nått här på länge, har haft fullt upp med sonens kalas + att min mage har ballat ur totalt vet inte vad det är och jag har inte läkar tid förrän 19mars. Men jag tror nog att det får bli en akut tid till sjukhuset i helgen för nu börjar jag få feber och riktigt ont. Jaja sånt är livet.
Idag har jag gjort massa kort och det var så länge sedan men jag kikade på en blogg där man utmanades att använda sina gamla spill papper och det har jag gjort här på dessa påsk korten. De blev oxå i mycket starkare färger och mycket mer blandade färger än vad jag brukar göra.













2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Vilka fina kort du har gjort. Man blir så glad att se alla färger. Jag tycker att påskkorten ska vara färgstarka.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Tack vad gullig du är!
Kram Anneli