10 mars 2008

Idag var det först vägning på morgonen och jag hade gått ner 2,6kg så jag hade kommit under bmi 25 så hon sa att jag skulle börja tänka på att gå i mål, att jag snart är färdig!!! Jaaaa vad skönt, men det är ett par kg kvar som jag vill gå ner. Vi får väl se hur min mage sköter sig. Jag var hos läkaren idag och allt såg så bra ut så. Så jag fick med mig massa mediciner och ska tillbaka nästa vecka och har det inte blivit bättre så får de göra en grundligare undersökning på sjukhuset. Japp så kul...(ironi) Ja ja bara de kan hjälpa mig så att det blir bättre då är det värt det. Jag tror att jag ska försöka greja lite med en där lådan i morgon, den jag började med för ett tag sedan. Jag har fått ny inspiration, ibland behöver grejerna få ligga till sig lite medans jag funderar. Men det jag egentligen vill börja med är en recept låda. Nu när jag gått på viktväktarna ett tag så har jag lärt mig ett nyttigare sätt att laga mat på och det tänkte jag spara och ha i denna låda. Jag har börjat så smått att fota vissa maträtter som ska vara på baksidan av recept korten.
Ja vi får väl se hur det blir med detta....

Inga kommentarer: