13 mars 2008

Idag så orkade jag inte gå med barnen ut till bussen utan jag satt hemma och åt frukost i lugn och ro istället. Men efter en stund i soffan så blev jag himla sugen på min crosstrainer som jag inte använt på ett tag så det var bara att byta om och börja jogga. Det blev 7km till slut och det var jätte härligt och med laddade batterier började jag att städa, även tvättstugan fick en röjning.
På eftermiddagen ringer sonen och gråter. Han hade varit och klättrat i en slänt och sedan tappat balansen och trillat handlöst framåt rakt ner på en massa stenar. Han fick rejält ont och glasögonen blev repiga men allt gick bra. Inte lätt att vara mamma och sitta hemma när han är i skolan och så himla ledsen. I morgon får han vara hemma så att vi kan åka och fixa glasögonen.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Jösses vad redig du är. Själv tar jag mej knappt från rum till rum just nu.
Stackars grabb. Vilken tur att han inte bröt något.
Kram Ann-Christin