14 mars 2008

Full rulle

Idag så var det full rulle. Först skulle vi kolla sonens glasögon och givetvis hade garantin precis gått ut så det var bara att boka tid för ett nytt syntest på måndag ifall synen ändrats om de nu ändå behövde sätta in nya glas. När vi var färdiga där åkte vi till ö&b för att handla pappers tallrikar servetter mm till sonens gympa kalas imorgon. Sedan vidare till nästa köpcenter det behövdes handlas typ en grej i varje affär, usch och mycket folk var det. Det var bara att andas och hålla paniken på avstånd så gick det bra. När vi var klara där så åkte vi till frisören så sonen har nu en äkta hocky frilla:=)
Han blev jätte snygg! Och jätte nöjd.
Nu var det bara nycklar som skulle hämtas och sedan kunde vi åka hem, äntligen.
Efter min lunch så låg jag på soffan resten av dagen, helt slut.
På eftermiddagen ringer gubben och undrar om jag orkar följa med och kolla på en husvagn.

Klart jag gör, det är ju jätte spännande jag har ju bara sett den på nätet innan och den verkar jätte fin. den har en barnkammar del, det är våningsängar och det verkar så himla skönt att slippa bädda upp och ner barnens del hela tiden.
Den var jätte fin i verkligheten oxå!
Försäljaren prutade med sig själv och vi fick ett kanon pris så nu har vi köpt husvagn. Så kul!

Inga kommentarer: