07 december 2007

Torsdag

Igår så var vi och lämnade lite kort till en kompis, hon skulle stå på marknad och sälja kransar och ville ha med sig mina kort. Vi får väl se om det blir sålt något.
Senare på kvällen så knackar dte på dörren och där står mina svärföräldrar med färska räkor och undrar om vi vill fika. Klart vi ville. De hade varit och julhandlat så de tog vägen härom innan de åkte hem. Det var en jätte mysig kväll.
Idag så tänkte jag kanske åka till ett köp centrum och släppa lös barnen där så de kan få handla lite jul klappar.
Killen han kommer nog att handla allt till alla på teknik magasinet, hans nya favvo affär:¤)

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Vad mysigt med spontant främmande. Det är det allra roligaste tycker jag. istället för att stressa runt på köpcentret, så sätt dej och ta en lång fika.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Ja jag ska bara ta det lugnt och bara finnas till hands för barnen.
Kram