04 december 2007

På väg ner

Usch nu har det varit för mycket på gång så jag känner att jag är på väg ner i en down period, jag vill inte, inte nu, det är ju snart jul och all min ork är slut. Det enda jag vill är att få sova sova sova är så himla trött. Jag vet att det går över men i dessa perioder blir allt så tungt och stort det känns som ett svart moln hänger över mig och jag kan inte få bort det. Ja jag får väl låta det vara så här och sluta kämpa emot och låta mig vila, men det är inte så lätt.
Idag var jag med sonen på sjukhuset:Halsfluss... Det var en väldigt annorlunda läkare som vi fick, jag undrar om hon inte vaknat på fel sida och hamnat där hon inte skulle vara. Efter hon tittat min son i halsen så säger hon: -Ja det är ju lite rött men mandlarna är ju inte så svullna.
-Nej,sa jag, Han har inga dom opererade han bort när han var liten. Så fortsatte undersökning och efter många om och men så visade provet att han hade hals fluss och då säger hon:-Jag vet inte ska i behandla den? JAAA ,sa jag, -vi har haft halsfluss både gubben och jag så vi vill behandla sonen med penecillin han har inte ätit på flera dagar. -Ja säger hon men det beror väl på hans höga feber? NEJ han kan inte svälja, han har så ont i halsen han kan knappt prata.

Tillslut så åkte vi hem med medicin och fick lägga sonen han var helt slut efter denna pärs.
Men nu så ska han väl krya på sig snart.

Inga kommentarer: