14 december 2007

Nu har jag inte bloggat på flera dagar men fast jag har försökt ta det lugnt så rasade jag ner i det där tomma "hålet" jag har inte haft ork till något, men nu är jag på benen igen. Fast jag måste fortsätta ta det lugnt. Jag har ont i halsen(typiskt tecken på att kroppen är slut) och i morse fick jag "mun"sår på näsan, det låter roligare än vad det är. Jag trodde att jag skulle slippa det denna gången. Förra året hade jag världens blåsa mitt på näsan och hela kranen var röd så den 22 dec så fick jag gå till läkaren jag försökte skämta till det lite med att här kommer rudolf med röda mulen. Men hon blev lite ifrån sig och kunde inte med att skratta (kom på det sedan att hon känner ju inte mig och vet att jag försöker skämta bort allt). Jaja hon överlevde och jag med, jag fick penecillin och salva men jag var inte med på några kort förra julen.....;¤)
Nu har jag börjat salva mig så får vi hoppas att jag slipper penecillinen denna gång.
Imorgon ska vi ha kalas, gubben fyller 35år. Det blir ganska lungt firande för det är bara släkten som kommer.

3 kommentarer:

luke the drifter sa...

Ursäkta mej, men jag gapskrattade åt din röda mule.
Men du ta det lungt nu, så kanske det bara blir ett litet stoppljus.
Kram Ann-Christin

luke the drifter sa...

Det där med nyckeln är så typiskt. Varför skulle inte den komma bort när allt annat gör det. *fniss*
Kramis från Ann-Christin

måndotter sa...

Jag är glad att jag kunde glädja dig Luke:¤)
Kram tillbaka