19 december 2007

Halsfluss epedemi???

Nu så har både gubben och den nu genom förkylda dottern varit hos läkaren och tagit hals test och tro på f***n att de har halsfluss och har varit bärare av detta så jag och sonen fått halsfluss nu för andra gången.
Det är ju inte klokt, men jag är jätte tacksam över att vi har fått ett svar på vad det är med oss och nu när hela familjen går på penecillin så kanske vi kan hålla oss friska över jul, eller?
Här kommer lite bilder på jul klappar och gå bort presenter jag gjort de senaste dagarna.
De 2 översta är tändsticksaskar.
De andra 2 bilderna är på en komihåg ask till mamma.
Sedan är det en klocka till brorsan och under den en klocka till mamsen.
Och tillsist är det ett memory spel och ask till min makes systerson.




































1 kommentar:

luke the drifter sa...

Nu håller jag tummarna för att ni ska bli friska. Det där memoryspelet var verkligen en fantastisk ide. Han blir säkert jätteglad.
Kram ann-Christin