09 december 2007

Idag så åkte vi hem till mina svärföräldrar och hjälptes åt att göra några jul bockar, de blev väldigt personliga:¤) Bäst som vi stod där och grejade så kände vi att det luktade grillat, vad kunde det vara?
Jo då stod gubbarna och grillade hamburgare, det smakade väldigt gott och det var skönt med något varmt efter bock görat.
Sedan fick barnen göra pepparkaks hus fast det blev väl ett godis hus egentligen. När de grejat färdigt blev vi bjudna på middag, lax, potatis och kalla såser. ÅH vad det var gott!
Svärmors mat är så god!
På kvällen så var det jul avslutning på bugg kursen så barnen fick stanna hos farmor och farfar så åkte vi och dansade, det var jätte kul fast jag var lite rostig i början. Jag har inte dansat på 6 mån.
Så nu är jag trött, barnen sover redan som små grisar och jag ska gå och lägga mig med.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Vilken underbar dag ni verkar ha haft. Det är bra, gör bara sånt du tycker är roligt, det mår man bäst av.
Kram Ann-Christin