06 maj 2008

Snorigt

Min näsa är helt igensvullen och jag är jätte snorig. Det är nog en himla massa pollen ute nu för jag är inte allergisk bara lite överkänslig, men det här är ju löjligt. Är det så här alla allergiker känner sig, usch fy vad jobbigt.
Idag var jag på gymmet halv 8. Det var nästan inget folk alls. Efter sol och bastu så åkte jag vidare parkerade bilen utanför en ica och tog bussen in till stan. Jag skulle på neuroklinisk undersökning. När jag väl kom dit stack de en liten nål i olika muskler och lyssnade på aktiviteten där inne. Gud vad häftigt! Det gjorde inte alls speciellt ont lite obehagligt kanske men det måste ju göras.
Hon sa att allt såg normalt ut och de kan inte se var min värk och varför mina fingrar domnar bort. Så det blir vidare undersökningar.
När jag äntligen kom hem var jag ut svulten och skulle kunnat äta en hel häst!
Men jag gjorde kycklingsallad med färsk ananas, melon, ruccola, paprika,tomater och pasta och till det lite keso. Åh det var super gott! Att jag satt och åt på altanen i gassande solsken gjorde ju inte saken sämre:=)

På eftermiddagen var jag som en död sill, jag hade råkat lägga mig på en kudde som legat ute så den var pollenfylld till max. Shit vad näsan ogillade mig...

Inga kommentarer: