19 maj 2008

Igår var vi på dop i missionskyrkan,, det var första gången jag var där på gudstjänst. Det var ett himla fint dop mostrarna sjöng och läste texter, morfar höll tal och min son hällde upp det nya friska vattnet som pojken skulle döpas i. Den lille var jätte glad hela tiden han jollrade och sög på sina blå band som satt i dop klänningen:o)
När allt var klart så körde gubben hem mig, jag var helt slut så efter jag ätit somnade jag som en stock och vaknade inte förräns de kom hem tre timmar senare!
Idag mår jag bättre men blir trött fort och jag tycker att det är svårt att vila och ta det lugnt. Jag är rädd att jag ska fastna i "må dåligt soff läge" igen. Jag har iallafall varit och handlat, vägt mig och varit och inhandlat studentpresenter så nu finns inget jag måste ut och handla mer. Så himla Skönt för när jag mår så här är det jobbigt med folk runt omkring mig, jag kan liksom inte stänga av utan tar in allt på en gång och så blir det "mos" i huvudet.
Imorgon ska jag på utvecklingssamtal med dottern kl 8. Sedan ska jag nog fortsätta med mammas present, jag kan inte skriva vad det är ifall hon kikar in;#) Men jag började idag och det kan nog bli en grej hon blir glad över.

Inga kommentarer: