07 maj 2008

Idag så lagade jag dinkel mannagryns gröt till barnen, det var mycket uppskattat. Och att jag sedan körde dem till bussen blev de inte ledsnare över;=)
Idag på gymmet så provade jag en vatten massage säng. Min mamma hade sagt att den var jätte skön men jag trodde att den bara var sådär. Åh vad det var skönt! Jag låg bara tio min men jag var helt avslappnad i hela kroppen efteråt, vilken känsla.
Jag hade med mig färsk ananas som jag skurit i stavar och som jag åt i bastun samtidigt som jag satt och läste lite skvaller. Vilken förmiddag.
Att jag sedan somnade som en stock när jag kom hem det var bara skönt.
När sonen kom hem så körde jag ner honom till sjön så att han fick bada lite.
Till middag åt vi spagetti och köttfärssås och efter det så "skalade" jag av sonens hår med trimmern. Gud vad han tyckte att det kändes skönt.
Nu så är jag färdig med städ, barnen har gått och lagt sig och allt är förberett inför morgondagen så nu säger jag God natt.

4 kommentarer:

luke the drifter sa...

Vilka vackra bilder som glittrar du har lagt in. Precis i min smak.
Det lät härligt med vattenmassagen.
Ha en bra dag.
Kram Ann-Christin

Anonym sa...

Instämmer med föregående inlägg, mycket snyggt och lagom glittrigt, det gillar jag! Vattensäng har jag testat o det känns lite som att sitta i en båt och man nästan "hör" hur det skvalpar omkring sig...fattas bara fågelkvitter... :)
// Lupinen //

Anonym sa...

Hej!
Vilken söt blogg du har.
Och du gör jättefina kort.
Finns du med på ngt scrapforum??

Kram

måndotter sa...

Hej & tack för berömmet.
Jag finns inte med i något scrapforum, hur gör man då?
Kram