19 februari 2008

Idag så följde jag sonen till bussen och passade sedan på att ta en riktig rask promenad med inslag av lite jogging. När jag kom hem så åt jag havregryns gröt med jordgubbar, mums.
Sedan så fick jag ta med den snoriga dottern till affären, det ekade i kylskåpet så det behövdes fyllas på lite. Jag handlade massor med rotsaker så till denna veckas middag blir det grönsaks soppa;¤)
Så snart solen tittade fram sprang jag ut och satte mig med min bok och bara njöt, jag älskar solen.
Den snoriga dottern hade bäddat ner sig i sängen och kollade på film.
Så då passade jag på att ta en rask promenad till med inslag av lite jogg. Det är himla skönt att röra på sig när man väl kommer igång.
Hela eftermiddagen satt jag nersjunken i min bok, Bokcirkelns bekännelser, den är bra men lite rörig. Jag blandar hela tiden ihop alla namnen, den handlar om väldigt många personer samtidigt.
Den förra jag läste var,Sängläge, den fick jag av mamma i julklapp och den var oxå ganska bra.

Inga kommentarer: