08 februari 2008

FREDAG!!!!

Fredag=Tacos! Åh vad jag längtar, e nog lite hungrig. Kanske det är dags för lunch snart?
Idag har jag gjort tvålar, gröna sådana till mamma som hon ska få i födelse dags present och jag har gjort färdigt hennes kort. Så nu kan jag göra nått annat, vet inte riktigt vad. Igår var jag super aktiv, städade, putsade fönster, hämtade barn och var ute och gick. Det blev nog lite mycket så jag ska nog ta det lugnt och läsa en bok.
Jag glömde ju att berätta, att igår så åt jag första lunchen ute i solen! Det var helt underbart. Solen värmde så gott och jag läste en bra bok och åt jätte god kyckling wok. Det kunde bara inte vara bättre.
Tur att jag tog vara på solskenet igår för idag är det så himla mulet och dimmigt så det känns som eftermiddag/kväll. Jag blir lite gäspig då.

Inga kommentarer: