12 februari 2008

Idag har jag gjort allahjärtans dag kort/album till barnen. Det översta är till min tös och det undre är till pojken. Jag hade bara tänkt göra vanliga kort men så blev jag så himla sugen på att göra något annorlunda. På insidorna är det fickor med uttagbara bilder med en text på baksidan. Innan idag så trodde jag att det var sol på g, så jag drog fram städ attiraljerna för sist som solen sken så ville jag bara gråta det var damm överallt. Så denna gång tänkte jag hinna först så jag har skurat köket, men det kom ingen sol. Jag har iallafall rent och det luktar såpa i hela huset. Mina svärföräldrar ska passa barnen imorgon så det är ju skönt om de slipper bli anfallna av dammråttor;#)
Jag och gubben ska på operan, vi fick biljetter till My fair Lady i julklapp och imorgon är den stora dagen, ska bli spännande att se om jag kan ha min fin klänning. Sist fick jag på mig den men hade lite svårt att andas och så kan jag ju inte gå en helkväll.
På Torsdag så ska hela fam åka till Stor staden, gubben har samlat ihop bonus poäng så vi får gratis hotel vistelse och där finns pool!!!!! Och badkar!!! Jag kommer att se ut som ett russin när vi kommer hem;#D
Vi ska gå på museum både fredag och lördag och barnen vet ingenting. Det ska bli såååååå kul.











2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Jag skulle tro att dina barn blev jätteglade för sina album. Du är så påhittig. Dom är jättefina.
Ha nu en riktigt mysig helg i Stockholm, glöm inte handduken.
Kram Ann-Christin

Anonym sa...

Mysiga hjärtan-kort du gjort!:)Hoppas barna blev glada! Jag fick ett sms fr min dotter där hon tackade o blev jätteglad för alla hjärtans dag-kortet jag gjorde till henne. Det värmde må du tro!

Lupiner