26 oktober 2007

Nu ska jag strax sätta mig i bilen för att hämta min dotter. Varför? Jo hon glömde sitt terminskort på bussen i morse... Hennes mamma sliter sitt hår..
Men det är ju som en kompis påpekade att snart så är hon tonåring med en massa andra problem så jag ska väl vara glad att det bara är ett busskort, glömda vantar, trasiga jeans mm :=)
Idag så har jag gjort tavlor med 3d motiv, tyvärr så kan jag inte visa upp dem här ifalld e ska bli julklappar (har inte bestämt mig än).
Ikväll så är det halloween promenad, vi ska gå mitt i skogen på en icke upplyst motions slinga och bli skrämda av spöken. Det brukar vara riktigt läskigt men kul.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Den där promenaden i mörkret hade jag inte fixat så mörkrädd som jag är. Hoppas att ni får kul ändå.
Kram Ann-christin