22 oktober 2007

Igår var det vägnings dags, fy vad nervös jag var det gick ju inte så bra förra veckan då det bara var 2 hg ner. Men gissa om jag blev glad när vågen denna gång visade 2kg ner YES min andra stjärna! Nu har jag gått ner 6,9kg det är ju en hel del kvar men jag är jätte nöjd att det faktiskt funkar så bra denna gång.
Gubben är ju super duktig han har redan gått ner 9kg! Men så är han ju eftertraktad på bugg kurserna:=)
Jag satt och skar de nya dufex motiverna (http://www.pysselpynt.se/dufex.htm) som jag fick hem igår de var jätte vackra! Det är bara lite svårt att se var man ska skära det gäller ju att ljuset lyser på rätt sätt.
Idag ska jag och mamma åka och göra graven höst fin, jag köpte en så fin krans igår med röda löv och en vit plast kalla i.

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Vilka häftiga bollar. Du måste skriva och berätta hur du gör.

Grattis till viktnedgången. I morgon är det min tur att se hur det har gått för mej. Det är 14 dagar sen sist.