16 oktober 2007

Förkyld

Nu sitter jag här igen med rinnande näsa och skrovlig hals, usch vad trist det är att vara förkyld.
Fast det är väl som min kära mor säger det är väl bra att du har en näsa att vara snorig i då vet du att du lever...:=) Ja man får vända på allt för att få det lite mer positivt.
Jag har äntligen gjort de julkort som jag satt upp som mål 102st är det nu och mer ska det bli. Nu har jag "änna" kommit in i ett stim. Igår tillbringade jag dagen i soffan och kollade på en film. Jag köpte en Daniel Steels film för ett tag sedan så jag passade på nu när ingen annan än jag var hemma, den var 4 timmar lång och faktiskt väldigt bra. Min son sa usch har du kollat på sån äcklig film med massa kärlek i (han e 11år). Nu ska jag käka gröt och sedan ska jag köra min dotter till skolan.

Inga kommentarer: