07 oktober 2007

Helg

Denna helgen har det varit fullt upp. Gubben har rivit en del av väggen på toaletten eftersom ett rör stått och läckt ett antal år så det var massa mögel där. Sedan var vi iväg och hittade ett tränings redskap till mig, jag ville inte ha en motions cykel utan en sån där "cross trainer" eller vad det heter. Iallafall så står man upp på den och håller i handtag samtidigt som man går. Det blir som stavgång ungefär. Den var jätte smidig och kul, jag behöver ej oroa mig längre om jag orkar gå hem när jag är ute och rör på mig. Om orken tar slut så tar den slut jag har liksom inga extra resurser alls. Imorgon ska jag till viktväktarna då är det 4 veckor sedan jag startade. Det funkar jättebra, det är roligt att laga mat igen. Fast barnen tycker väl inte att allt e gott, som idag då de undrade om det var maskrosblad i salladen...:=)

Inga kommentarer: