04 september 2007

Rädd!

Idag när jag vaknade gick jag ner i vardagsrummet och där låg en skäggig typ och sov i soffan! Shit vad jag blev rädd! Vem kunde det vara och varför låg han här och sov med kepsen över ansiktet??
När jag lugnat ner mig och kollat lite nogrannare så såg jag vem det var, det var ju min brorsa ju.
Jag trodde då att jag skulle få lite sällskap till frukosten innan vi skulle skifta däck på bilarna, men tji vad jag bedrog mig. Han gick inte att väcka, typ stendöd ju. Vid elva vaknade han, skulle till jobbet, kommer imorgon bitti igen. Ska försöka komma ihåg det imorgon så jag inte blir lika rädd då.
När Brorsan åkt och jag fått Tösen att göra sin hemläxa(japp hon e sjuk igen) så fick jag äntligen gjort dopkorten som jag fått beställning på.

Här är ett dopklänningskort, nedanför är insidan.













Här är de andra dopkorten, de har 3d motiv.






















2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Kortet som ser ut som en klänning var nog det finaste jag har sett på länge. Vad har du för mall till det?
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Tack Ann-christin, mejl på väg till dig.
Kram