07 september 2007

Mera kort

Tro det eller ej men jag fick faktiskt gjort färdigt resten av korten igår kväll, så nu har jag gjort 12st nya med 3d motiv. Jag gillar bäst att göra scrap och stämpel kort, men har fått förfrågningar på lite "enklare" kort. Idag har jag fortsatt veva, jag har stansat massor med tags. Nu i år SKA det bli hemma gjorda julklapps adresser, jag har tänkt på det i flera år men börjat försent och inte hunnit med att göra några. Men nu har jag idén klar i huvudet så när Tösen kryar på sig så ska här skapas. Får väl se om det blir lika bra som jag tänkt mig.....
Snart ska jag åka och "hämta" (köpa heter det väl?) min bil!!!!! Så himla spännande.
Imorgon flyger mamma till Glasgow. Hon ska vara där en vecka, det är ett helt gäng som åker och hon och en annan kille ska vara chaufförer. De har hyrt bil i Skottland. Hon var liiiite nervös för de skulle visst åka långt upp i Skottland på höga berg med smala vägar. Men hon kör jättebra så det klarar hon galant.

Inga kommentarer: