27 september 2007

Julkort

Så nu mår jag bra igen, himla konstig helg jag hade bara feber men inte ont någonstans. Härom kvällen fick jag producerat, som min man kallar det, 23 julkort. Jag hade förberett med att stämpla upp motiv och måla dem + att jag hade stansat ut allt jag ville ha. Jag har lagt ut några av dem här nedanför.
Igår kom brorsan hit, vi packade in katterna i bilen och sedan åkte vi för att avliva dem. Fy så jobbigt det var. Men vi var tvugna barnen är så allergiska så det gick inte att ha dem längre och ingen ville ta över dem. Nu ska vi bara hitta någon som vill ha våra urgulliga kaniner, de ska inte avlivas utan jag hoppas att hitta ett nytt hem åt dem.




2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Dina julkort är som smycken. vilket jobb du lägger ner på varje kort. Det skulle vara kul att gå en kurs hos dej.
Kram Ann-Christin

måndotter sa...

Tack vad gullig du är. Du är välkommen när du vill:=)