11 september 2007

Kort i massor

Yes! Nu är jag färdig med barn korten så nu kan jag äntligen börja fixa med julkorten. Jag provade att att stämpla upp ett julmotiv på ett sätt som jag inte gjort förut och det blev himla bra. Nu så ska jag se om jag kan färglägga det snyggt oxå. Här hemma har det inte hänt så mycket mer, Tösen är fortfarande hemma så vi har tillbringat dagarna med att läsa läxor och medans hon har vilat så har jag pysslat. Här kommer lite av korten jag gjorde igår men inte alla. Jag gjorde 16st så det blir nog lite mycket att lägga ut alla här.:=)

3 kommentarer:

luke the drifter sa...

Väldigt fina kort. Fantastiskt vad man kan variera fast med samma grundidè.
Kram Ann-Christin

Unknown sa...

oj oj oj...vad flitig du har varit!! Helt bedårande kort!!!

måndotter sa...

Tack så mycket!