13 november 2007

Så nu är det redan tisdag! Helt otroligt snart är det ju första advent, jag tycker tiden bara flyger iväg. Jag hinner inte riktigt med. Idag har jag en trött dag det är svårt att ta mig för något alls ögonen går i kors hela tiden. Igår torkade jag apelsin skal i ugnen de blev jätte bra och jag köpte hel kanel som jag ska ha till mitt julpyssel. I år blir det hemmagjorda julklappar för hela slanten.
Nu så kommer snart min dotter hem jag tänkte försöka masa mig ut och möta henne, frisk luft kanske gör gott? Men det är så himla råkallt idag inte kallt på termometern men det är en vind som är iskall och den går genom märg och ben. *Hutter hutter.

2 kommentarer:

luke the drifter sa...

Himmel vad duktig du är som ska göra alla julklappar själv. Det är ju så roligt att få såna saker.
Kram och lycka till med tillverkningen.
Ann-Christin

måndotter sa...

Tack Luke hoppas bara att de som får dem gillar dem..
Kram