15 november 2007

Full rulle

Idag vaknade jag halv 6 liiite tidigt tycker jag men det var bara att gå upp och börja dagen.
Jag fick tid för tösen till läkaren kl 10, hon trillade på gympan i tisdags och hade jätte ont i armen så de ville gärna kolla på den.
Väl hos läkaren så fick vi en remiss till rönten så det var bara att åka vidare. Det gick ganska snabbt när vi väl röntgat så tog det bara en halv timme innan de kom och sa att allt var ok. Så vi kunde åka hem igen, utan gips denna gången, *phu.
Men tösen trodde väl inte på dem för hon hade ju fortfarande ont men vi får hoppas att det går över och jag tänkte köpa metervis med bubbelplast som jag kan klä in henne i så hon håller sig hel ett tag. För härom dagen trillade hon nerför hela trappan och har nu ett jätte blå märke på ryggslutet och hon höll på att göra samma sak idag igen. Så bubbelplast och en hiss kanske kan vara nått?

Inga kommentarer: