09 november 2007

På benen

Så nu är jag tillbaka bland de mer levande igen. Jag har haft/har en himla besvärlig halsfluss. Det har knappt funnits plats i halsen för att kunna dricka vatten och jag har haft uppemot 40graders feber i flera dagar. Men säga vad man vill om penecillin det är ju en dunder medicin, efter bara 2 dagar så är jag bättre, visserligen har jag fortfarande feber och halsen känns ju men jag är klar i huvudet igen. Jag har fortfarande svårt att äta varm mat så jag har bara ätit drickyoughurt i ett par dagar tar gärna emot tips på annan kall "lättäten" mat.

I tisdags så ringde min svärmor hon hade panik en kompis fyllde 60 på onsdagen och hon hade glömt beställa ett kort hade jag något liggande?
Min man hjälpte mig upp ur soffan och stöttade upp mig i stolen i pysselrummet, han skar papper och jag satte dit namn och gjorde en insida på ett kort som jag redan hade gjort innan. Det trodde jag väl aldrig att jag och gubben skulle göra kort tillsammans:#)

1 kommentar:

luke the drifter sa...

Ibland är makarna bra att ha. Vad jättesnällt av honom att pyssla med dej. *s*
Härligt att du är på bättringsvägen.
Kram Ann-Christin